2014 U.S.A Mountains & Geysers

Dag 9; Idaho Falls, ID - West Yellowstone, MT

Vandaag weinig te vertellen. We rijden van Idaho naar West Yellowstone, waar we 3 nachten zullen blijven. Het is minder dan 200 miles en we hebben de hele dag, dus we doen rustig aan.

Halverwege krijgen we, op het computerdisplay van de auto, de melding dat de bandenspanning gecontroleerd moet worden. Met behulp van een superaardige, hulpvaardige Amerikaan, meten we (nou ja, hij doet dat) de spanning en hij vult ook de banden voor ons. We kunnen weer op weg. Helaas gaat al heel snel het 'let op' lampje al weer branden en krijgen we zelfde mededeling. We vragen het na bij een garage, waar ze de ventielen aandraaien en dan is het weg.....maar niet voor lang.....zucht.

Om 12u zijn we bij de cabin, maar we mogen er pas om 3u in, de boel is nog niet schoon. We wandelen door West Yellowstone en eten een broodje. Om 10 voor 3 zijn we weer terug, waar we eerst de mededeling krijgen dat het nog geen 3u is

Undecided
, maar we krijgen toch de sleutel.

Het leek allemaal zooo leuk op het internet. Een cabin onder de bomen.....helaas zie je dan niet dat de cabin uitkijkt over de parkeerplaats van een ander hotel en helaas zie je dan ook de binnenkant niet. Wat een krakkemikkige bende. We (Anja

Smile
) denkt er serieus over na om te vertrekken. Dit is zooo geen $150 p/n waard. Ze wil het liefst de koffers niet eens uitladen.

De rest van de middag brengt Benny lekker lui voor de tv door en Anja leest, onder die ene boom, een boek.....om vervolgens helemaal onder de muggenbulten er onder vandaan te komen.....Hij gaat lekkerrrr!!!

We hebben geen honger, omdat we laat nog een broodje gegeten hebben en om half 10 is het donker in onze cabin.

Ohh, ennuhhhh..... het internet werkt ook fijn.....NOT.....dus vandaar de onregelmatige berichtjes. Inmiddels staan wel de foto's van dag 10 erop, verslag komt nog.

Groetjes B & A

Riek

don't worry, be happy

roelf en innessa

gecondoleerd met de goede overnachting. houdt moed.