2014 U.S.A Mountains & Geysers

Dag 28; Venice Beach, CA

Vandaag onze laatste volle dag van deze vakantie!! Na het ontbijt maken we nog een laatste wandeling over Ocean Front Walk :(
Één van de vele muurschilderingen in Venice Beach... 'History is a myth' by Rip Cronk

Venice Beach sculpture by Jeff Stein

Danny's

Venice Skate Park

Grafitti Walls

Als de Wall af is schilder je de muur paars en begin je gewoon weer van voren af aan...

Toerist!

Venice Beach Recreation Center

Muscle beach

Venice Pier

De rest van de dag hebben we, Anja kennende, op het strand doorgebracht!

Laughing

Aan het einde van de middag gaan we terug naar het hotel, frissen ons op en dan is het tijd om naar El Segundo te rijden. We hebben afgesproken met Pat (Lennon). Wij zijn al eens eerder bij hem thuis geweest en we rijden dan ook in één 1x goed. Hij zit in de voortuin op een bankje samen met de kat gitaar te spelen....livin' the good life!
De begroeting is warm, we brengen een uurtje bij hem thuis door en gaan dan, met Pat zijn auto, naar een heerlijk visrestaurant in El Segundo.
California Fish & Grill

Afbeeldingsresultaat voor california fish and grill el segundo

We hebben een supergezellige avond en werkelijk overheerlijk gegeten. Na afloop rijden we weer naar Pat's huis en dan is het tijd om terug naar het hotel te gaan. Pat wijst ons nog een kortere, simpelere weg dan dat we heen genomen hebben en in no-time zijn we terug in Venice Beach.