2014 U.S.A Mountains & Geysers

Dag 30; Home Again

De kleur van het gras verraad dat we bijna op Schiphol zijn....

....en dan zijn we weer thuis met koffers vol met vuile kleding, souveniers, verhalen en mooie herinneringen.....

Helaas komen we er bij thuiskomst achter dat er een megacrash is geweest bij de host van ons reisblog Reismee. Alles wat we deze vakantie hebben gedeeld met jullie, alle verhalen die we op internet gezet hebben. Alles is weg. Zelfs van vorige reisblogs is weinig of niets meer over.... Het duurt even voor Reismee weer online is. Sommige blogs komen ongeschonden uit de crash, van sommige blogs zijn de verhalen er nog, maar moeten de foto's opnieuw ingevoegd worden en van andere blogs zijn gedeeltes gered en andere delen voorgoed verdwenen. Van ons reisblog 2014 is nagenoeg niets, maar dan ook niets meer over. We kunnen nog een aantal dagen terug halen uit het cashe geheugen van de computer, maar daar blijft het bij.

We hebben geprobeerd met behulp van onze herinneringen, de foto's en de creditcard afschriften zoveel mogelijk te herstellen van ons reisverslag. Op sommige dagen is dat goed, tot zeer goed gelukt op andere dagen bijna helemaal niet. Het is niet anders. Vandaag, bijna een jaar na dato, staat het laatste verhaal online.

We hopen dat jullie, misschien wel voor een 2e x, genoten hebben van onze foto's en verhalen.

We hebben van Reismee, voor onze andere reisblogs onbeperkt fotoruimte gekregen, dus de komende tijd zullen we ook daar wat updates uitvoeren. Één ding hebben we wel geleerd van deze crash. Bij een volgende vakantie gaan alle verhalen eerst in Word, zodat we zelf een bak-up hebben!!

Dankjewel voor het meereizen en al jullie lieve en leuke reacties....die we helaas ook allemaal kwijt zijn....

Wij gaan vanaf nu een nieuwe reis voor 2016 plannen. Hopenlijk reizen jullie dan weer met ons mee!