2014 U.S.A Mountains & Geysers

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

Een ander reislog dan anders! Tijdens onze rondreis door de Verenigde Staten dit jaar, hebben wij.....zoals altijd.....een reislog bijgehouden. 30 dagen met verhalen en foto's.

Helaas is er bij de host van Reismee een mega crash geweest en is ons reislog, van dit jaar, onherstelbaar beschadigd

Cry
. Alleen de dagen 8, 9, 10 en 11 hebben we, incl de reactieskunnen redden.

De foto's hebben we, uiteraard gewoon nog opgeslagen op de pc staan, maar de verhalen zijn allemaal weg. Wat gaan we nu doen??

We gaan proberen de reissite zo veel mogelijk te 'reconstrueren'. Nu gaat dat, uiteraard, nooit meer worden zoals het was.... Natuurlijk, in grote lijnen en met de foto's en de film er naast herinneren we ons nog veel mooie dingen, maar juist de kleine details....wat hadden we voor ontbijt....hoe zag de kamer eruit....een praatje met een onbekende bij de benzinepomp....wat en hoe lekker hebben we die avond gegeten....en al die kleine dingen waar gewoon geen foto's van zijn.....juist die kleine dingen, die voor een ander misschien niet zo interessant zijn, makenhet reislog voor ons juist zo bijzonder!! Het is niet anders.....

Wel hebben we, ter compensatie,van Reismee onbeperkt fotoruimte gekregen voor deze site, dus daar gaan we dan ook maar dankbaar gebruik van maken.

Vanaf nu zul je hierregelmatig weer'nieuwe' verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij ons, op dat moment, bevonden en waarwe zijngeweest! Meer informatie over ons en de reis diewe hebben gemaakt vind je in het profiel.

Wij zienje graag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je 'nogmaals'metons meereist!

Groetjes,

Benny & Anja

BTW; Inmiddels zijn onze reisblogs van 2010 (USA-Canada) en 2012 (Canyon Adventure) en 2013 (Orlando)volledig hersteld! De reislog van 2008 (Route 66)heeft nog wat reparatiewerk nodig, maar dat gaat goed komen! De links naar deze blogs staan in de rechterkolom van de website. Dus neem gerust een x een kijkje

Wink

Judi

Hoi Anja & Bennie
Fijn dat er dan toch compensatie extra foto's wordt gegeven. Zie het als een ouderwetse dia avond. Je zal zien dat als het begin er dalijk weer is je uiteindelijk toch nog veel gaat herinneren!

Trud Mooij

Heel vervelend dat dit is gebeurd,gelukkig zijn er de foto's nog. Uiteraard blijf ik jullie volgen

Riek

net alsof jullie (weer) lekker met vakantie gaan

Annekevan der Giessen

Hoi An ja en Bennie, Fijn dat het weer voor elkaar is. Ik zal af en toe weer eens bij jullie binnen kijken, leuk hoor.
Wij gaan in september een mooie cruise maken, ik verheug me er erg op. groetjes Anneke