2014 U.S.A Mountains & Geysers

Dag 24; Venice Beach, CA

Vandaag een dag waarbij niets moet en alles mag. Behalve een dinnerdate met John & Maria vanavond, hebben we geen echte plannen, dus eerst maar eens een rondleiding door ons 'Home away from home'. In 2006, ter afsluiting van onze allereerste trip naar de U.S.A hebben we hier geslapen en we waren meteen verkocht. Het hotel was supergezellig en het personeel had niet vriendelijker kunnen zijn. Geen wonder dus, dat we er nu in 2014 voor de 8e x verblijven. We hebben, in de loop der jaren wel een aantal veranderingen/opknapbeurten meegemaakt, maar dat heeft het hotel alleen maar beter gemaakt.

Het hotel ligt aan Washington Blvd op 5min lopen van de Venice Pier en het strand en 10min lopen vanaf de famous Ocean Front Walk. Als je vanaf het hotel naar de pier loopt kom je langs de Venice Canals en talrijke restaurantjes, die we inmiddels bijna allemaal wel al een x geprobeerd hebben

Tongue Out

De buitenkant ziet er zo uit, met naast de ingang een mermaid mozaiek. Alle kamers hebben een balkonnetje en wij verblijven (op ons verzoek) meestal in een kamer aan de achterzijde van het hotel.

De kamers zijn supermooi en fris ingericht met overal foto's van Venice Beach toen en nu.

Dit is waar we iedere morgen ontbijten. Je kunt binnen zitten, maar ook buiten op deze heerlijke patio.

Zoals bijna elke morgen, als we in VB zijn, werken we na het ontbijt eerst de website bij. En dat lukt dus niet vandaag. Hebben we de hele vakantie al wat problemen....dachten we steeds dat het aan het internet in het hotel lag...vandaag is de site onbereikbaar. We kunnen er niet op, sterker nog, de hele site is niet terug te vinden.

Embarassed
Cry
Morgen nog maar eens proberen.....

We wandelen OFW uit, drinken koffie bij Figtree Café, doen wat inkopen en even na de middag zijn we weer terug op Washington Blvd. We drinken nogmaals koffie,maar nu bij Starbucks, met bananabread bij en gaan dan terug naar het hotel. We kleden om en brengen de rest van de middag op het strand door. Heerlijk!

Om 7pm hebben we afgesproken met John en Maria bij James Beach, waar we zullen eten.

Afbeeldingsresultaat voor james beach venice

We hebben een heerlijke avond en zijn pas weer laat terug bij het hotel.....