2014 U.S.A Mountains & Geysers

Dag 13; Jackson, WY - Salt Lake City, UT

Vandaag rijden we naar Salt Lake City. Nadat we een overheerlijk ontbijt naar binnen hebben gewerkt, de koffers ingeladen hebben en uitgecheckt zijn, gaan we op pad. We hebben een rit van ongeveer 275miles voor de boeg, wat zo'n 5 uur in de auto betekent, tenmiste als we nergens stoppen

Wink
. We gaan er dus van uit dat we de hele dag onderweg zijn
Laughing

Veel miles betekent meestal ook weinig foto's! Behalve deze ene van Bear Lake.

Vanaf State Route 89 hebben we een prachtig uitzicht over dit meer, waar we wat later vlak langs zullen rijden.

Tegen 3pm zijn we bij het Christal Inn Hotel & Suites in West Valley, buiten het drukke centrum van Salt Lake City. Het hotel ziet er prachtig uit aan de buitenkant en de kamer valt dan ook hélemaal niet tegen...

Wat een luxe!!

De rest van de middag brengen we lekker lui door. We verkennen nog even de buurt om te kijken waar we gaan eten vanavond én we regelen een tourguide voor morgen, zodat we niet zelf met de auto door het drukke Salt Lake City hoeven te crossen.

We eten bij Denny's wat net om de hoek van het hotel zit.