2014 U.S.A Mountains & Geysers

Dag 6; Baker City, OR - Twin Falls (Jerome), ID

Vandaag rijden we van Baker City naar Twin Falls. Tenminste we rijden naar Jerome. We hadden zelf een hotel gevonden in Twin Falls, maar bij Arke hadden ze een alternatief in Jerome. Een B.W op een paar miles van Twin Falls.We ontbijten in hetzelfde restaurant als waar we gi.av gegeten hebben en na het uitchecken draaien we, vlakbij het hotel de I-84 E op, om daar 241,3 miles op te blijven rijden.

Sealed

Aan het eind van de middag komen we aan bij het B.W Plus Sawtooth Inn & Suites. Hotel en kamer zijn niets mis mee, alleen is er in Jerome werkelijk hélemaal niets, maar dan ook niets te beleven. Nou ja..... er is een Walmart aan de overkant van de straat en aangezien Benny hier al sinds 2006 een x naar binnen wil, gaan we dat maar doen. We kopen een Cars auto'tje voor de zoon van een collega van Benny en daar blijft het bij!

Undecided

Bij de receptie vragen we naar een restaurant voor vanavond.. Ze geven wat tips over Twin Falls, maar dan moeten we de Interstate weer op, waar we eigenlijk niet zo'n zin meer in hebben. We rijden Jerome (2 straten) 2x op en neer en besluiten dan toch maar naar Twin Falls te rijden. We gaan eerst terug naar het hotel en als we aangegeven hebben waar we trek in hebben, wijzen ze ons de weg naar een Grill & Steakhouse. We komen over de Perrine Bridge Twin Falls in en dat is toch wel de moeite van een stop/foto/film momentje waard.

Ook het uitzicht over de Snake River is de moeite waard.

We maken nog een selfie.....

....laten ons nog fotograferen met die prachtige achtergrond....

....en rijden dan naar Outback Steakhouse wat net over de brug ligt. Het ziet er supergezellig uit. We zien iets overheerlijks staan op een kaartje op de tafel. We denken dat we weten hoe het heet en bestellen dat, samen met wat chickenwings vooraf. Als de ober het komt brengen lijkt het in de verste verte niet op wat we bedoelden.

Undecided
We krijgen kaassticks én die chickenwings. Pffffff, was dit het voorgerecht?? En dan heeft Benny nog Ribs and Chicken on the Barbie en Anja krijgt nog een Shrimp Ceasar salad. We zitten bom en bom vol. De chickenwings en de kaassticks krijgen we niet eens op en als de ober vraagt of we een Doggy Bag willen slaan we dat vriendelijk, maar zéér nadrukkelijk af!