2014 U.S.A Mountains & Geysers

Dag 4; Mount Rainier, N.P, WA - La Grande, OR

Vandaag, helaas, niet zo veel te melden. Zoals in 'Welkom op ons reislog' al aangegeven, is ons originele reisverslag tijdens een crash bij de host van Reismee verloren gegaan. We proberen de reis, n.a.v de foto's weer te 'reconstrueren', maar vandaag is een dag waarop we weinig foto's gemaakt hebben en dan blijkt dat het verhaal van die dag inmiddels ook uit geheugen verdwenen is. Jammer, maar het is niet anders.

Wat is er wel te melden? We rijden vandaag van Mt. Rainier N.P in Washington naar La Grande in Oregon. De routeplanner laat zien dat dat 283.4 miles is en we er ongeveer 5 uur over zullen doen. We hebben dus ook een behoorlijke tijd in de auto doorgebracht, wat dan ook waarschijnlijk meteen het schaarse aantal foto's verklaart!

Wink

We zijn vroeg wakker, want de eerste foto is al om half negen vanuit de autogemaakt, wat dan weer betekent dat we toen hetontbijt al binnen hadden, de koffers in de auto geladen hebben én keurig netjes uitgecheckt en op weg zijn. De foto is wel op de parkeerplaats van het hotel gemaakt. Vlak voor de auto steekt een prachtige 'Silver phase' red fox de weg over.

Dat vroege vertrekken betekent dan ook dat het nog rustiger is dan anders en we ook meteen een 'Black tailed' deer langs de weg zien staan.

Nog 1 blik op de beautiful Mt. Rainier....

.....en een stop bij Paradise River.....

.....en dan laten we dit mooie N.P achter ons. Dit is ook meteen de laatste foto van de dag.