2014 U.S.A Mountains & Geysers

Dag 0: Inpakken en wegwezen!

Vandaag is de dag van vertrek....tenminste naar Schiphol. Hoe relext is het om gewoon lekker op Schiphol in een hotelletje te overnachten. De vakantie begint een dag eerder en morgen geen stress over op tijd op Schiphol zijn. Zalig.

Allereerst worden, uiteraard de koffers gepakt en gewogen. We mogen 23kg pp aan ruimbagage meenemen en beide koffers wegen rond de 20kg, dus dat hebben we netjes gedaan. De koffer met 'Dutch stuff" voor John en Maria gaat mee als handbagage (je moet tegenwoordig voor de 2e koffer betalen

Cry
), evenals handtas, film- en fotoapparatuur en de laptoptas, waar ook alle routeplanners en wegenkaarten inzitten.

Als alles gepakt is en alle papieren gecontroleerd zijn gaan we met de auto naar Mitchell. Hij brengt ons weg en 'past' dan meteen de komende weken op de auto. We drinken nog een bakje koffie/thee, zeggen Marley gedag (Brendon en Jill hebben we gi.av al gezien) en rond 8pm gaan we op weg. Binnen een uur zijn we op Schiphol!

We laden de koffers uit en dan is het tijd om ook Mitchell gedag te zeggen.

Als Mitchell weg is doet Benny nog 1 pafke en dan gaan we naar binnen. Wat een heerlijk sfeertje hangt er toch altijd op zo'n luchthaven.

Op vertoon van paspoort, vliegticket en hotelreservering mogen we door de douane en dan staan we ook bijna meteen bij het Mercure hotel.

We hebben hier al eerder geslapen, dus we weten dat de kamer er tiptop uit ziet.

Als we ingecheckt zijn en de koffers in de kamer hebben gebracht drinken we nog wat in de vertrekhal. Helaas kunnen we nog niet tax-free shoppen, daar heb je je boardingpas voor nodig en die kunnen we morgen pas uitprinten. Jammerrrr!

Om10.15u gaan we terug naar de kamer. We vertrekken om 10.30am wat betekent dat we om 7.30u in moeten checken. Verder wordt het morgen een lange dagdoor het tijdsverschil, dus we gaan op tijd naar bed! Welterusten!