2014 U.S.A Mountains & Geysers

Hotels

We hebben we jullie inmiddels mee laten genieten van onze voorbereidingen en vast een voorproefje gegeven van wat we allemaal gaan zien deze zomer, nu is het tijd voor de hotels. Normaal gesproken hebbenwe rond deze tijd al lang en breed alle hotels geboekt, maar dit x hebben wegetwijfeld of we wel allehotels zouden boeken vooraf. We gaan tenslotte niet in de bouwvak/drukste periode van het jaar en het leek zo leuk om dan maar gewoon te zien waar we terecht zouden komen. Slecht plan, weten we nu!

Frown

Wie ons al eerder heeft gevolgd tijdens onze vorige roadtrips weet dat we lieverbinnen dan buiten een Nationaal Park verblijven. Tuurlijk zijn de hotels duurder in het park, maar we hebben daar, de afgelopen xen,al zoveel extra's voor teruggekregen dathetiedere $$meer dan waard is. Ook dit jaar wilden we weer binnen de N.P een hotel zoeken,maar tijdens het orienteren kwamen we tot de ontdekking dat daar,voor de maand juni, nu al geen hotel meer beschikbaar is. Ajjjjjj!!!! We hebben dan ook á la minute besloten alsnog alle hotels van te voren te boeken.

Nadat we thuis een lijst gemaakt hadden van welke hotels en waar we wilden boeken, zijn we naar het reisbureau gegaan en hebben daar een aantal hotels gereserveerd. De hotels die niet/niet meerbeschikbaar waren of helemaal niet in het assortiment zaten hebben we zelf via internet geboekt.

We starten op 29 mei in het Mercure Hotel Schiphol Terminal ~ Amsterdam

Na aankomst in Seattle gaan we voor 2 nachten naar Travelodge Seattle by the Space Needle

Op 1 juni rijden we naar The Paradise Inn~ Mount Rainier N.P

La Grande ~ Rodeway Inn

Om meteen de volgende dag door te rijden naar Baker City ~ B.W. Sunridge Inn

Op 4 en 5 juni zijn we in het B.W Plus Sawtooth Inn & Suites ~ Jerome/Twin Falls

Op vrijdag 6 juni B.W Plus Driftwood Inn ~ Idaho Falls

Om vervolgens 3 nachten te verblijven in Sleepy Hollow Lodge ~ West Yellowstone. Helaas niet in maar wel vlakbij de West entrance van Yellowstone N.P

Dinsdag 10 juni zijn we in The Painted Buffalo Inn ~ Jackson Hole

11 en 12 juni Crystal Inn Hotel & Suites West Valley ~ Salt Lake City

B.W Park Vue Motel ~ Ely

14 juni Quality Inn & Suites Casino Area ~ South Lake Tahoe

We verblijven 3 nachten in Cedar Lodge ~ El Portal. Dit hotel ligt ong 10 mile buiten Yosemite N.P

18, 19 en 20 juni Comfort Inn & Suites Seqouila Kings Canyon.

En de laatste week zijn we "Home away from Home' The Inn at Venice Beach